قلم قلم .

قلم

امكان سفارش آنلاين داروها در بي نسخه


اميد داريم كه در آينده نهچندان دور امكان سفارش آنلاين داروها نيز مهيا شود. با راه اندازي داروخانه اينترنتي ديجي دارو (digidaroo) اميد آن ميرود تا مشتريان محترم با صرف كمترين هزينه در وقت خود بتوانند اجناس مورد نظر خود را بررسي و مقايسه كرده و آن را خريداري نمايند. به زودي قرار است امكان خريد محصولات از اپليكيشن نيز فراهم بشود، يعني راحت دارو بستر مناسب تري را براي مصرف دارو فراهم كرده تا هم محصول خود را با اطمينان خريداري و هم به موقع آن را مصرف كنيد. از جمله محصولات پرفروش و پرطرفداري كه بصورت آنلاين فروخته مي شود، مي توان به انواع مكمل هاي بدنسازي، گينر، پروتئين وي و… داروخانه هاي آنلاين دسترسي به انواع مكمل و دارو را براي شما فراهم ساخته اند. مكمل هاي مخصوص كودكان و همچنين وسايل مادر و كودك، نيز در داروخانه هاي آنلاين فروخته مي شود. در سالهاي اخير و بخصوص با فراگيري بيماري كرونا تمايل به خريد آنلاين مواد و محصولات مورد نياز بيشتر شد، به صورتي كه خريد اينترنتي دارو از داروخانه هاي آنلاين نيز به ساير خريدهاي زندگي اضافه شد. داروخانه هاي آنلاين براي فروش تمامي محصولات خود مجوز رسمي از دانشگاه علوم پزشكي، وزارت غذا و دارو و همچنين تأييديه سيب سلامت را دارد.

يك داروخانه اينترنتي، ويتريني از تمام محصولات بهداشتي و سلامت را در مقابل شما قرار ميدهد. ماموريت ما، ايجاد يك بستر مناسب براي انتقال اطلاعات در زمينه چگونگي مصرف مكملهاي دارويي و محصولات آرايشي و بهداشتي وهمچنين محصولات مادر و كودك و نيز تجهيزات و محصولات ارتوپدي، پاسخگويي به سوالات شما در زمينه بيماريها و مشاوره دارويي در زمينه نحوه مصرف داروها و عوارض و تداخلات احتمالي مي باشد. به محض تبليغات ماهواره اي مردم براي خريد آن محصول هجوم مي آورند. تنها كافي است از طريق گوشي و يا رايانه خود محصول مورد نظر را انتخاب كرده و آن را در سريعترين زمان ممكن درب منزل تحويل بگيريد. طبيعي است كه تجربه و نظر افراد ديگر در ارتباط با هر محصول ميتواند كاربردي باشد. از ديگر خدماتي كه مي توانيد از داروخانه آنلاين بخواهيد امكان مشاوره آنلاين يا تلفني از داروخانه است. تمامي محصولات بهداشتي، تجهيزات پزشكي و همچنين مكمل بدنسازي و مكمل هاي تقويتي در داروخانه هاي آنلاين به فروش مي رسند. محصولات را با يكديگر مقايسه كرده و در نهايت مناسبترين گزينه را انتخاب كنيد. داروخانه آنلاين را مي توان داروخانه اي اختصاصي در نظر گرفت كه شما مي توانيد هر زماني از شبانه روز و تا هر مدت كه مايل هستيد بين محصولات گردش كرده، قيمت ها را بسنجيد، محصولات را با يكديگر مقايسه كنيد و در نهايت گزينه مورد نظرتان را انتخاب و خريداري كنيد.

اين مجموعه سعي دارد محصولات خود را از بهترين و شناخته ترين برندها انتخاب كند و تمام اطلاعات مورد نياز محصولات را به طور كامل در اختيار مشتريان خود قرار دهد.. امروزه اين امكان فراهم شده است كه بدون نياز به خروج از خانه، قيمت ها را مقايسه كرده و داروهاي مورد نياز خود را خريداري كنيم. همچنين اگر به لحاظ جسمي توانايي خروج از منزل را نداريد ميتوانيد از امكانات و خدمات داروخانه آنلاين و خريد اينترنتي دارو استفاده كنيد. اگر تمايلي به بيان كردن مشكل خود نداريد و يا تمايل داريد دليل مصرف مكمل خاص را خصوصي نگاه داريد، تنها كافي است محصول را به سبد خريد خود اضافه كرده و آن را در بسته بندي مناسب درب منزل تحويل بگيريد. اگر دليلي براي اينكه اكثر داروهاي آنلاين امن و يا قانوني نيستيد، درك كنيد، بهتر است بدانيد كه چگونه يك انتخاب عاقلانه را انتخاب كنيد. خريد اينترنتي دارو به شما اين امكان را مي دهد تا هر نوع محصول تقويتي، دارو و لوازم بهداشتي كه مد نظر داريد را بصورت آنلاين و بدون اينكه ملزم به حضور در داروخانه باشيد خريداري كنيد. اين سايت ها معادلات فروش خود را جايي ثبت نمي كنند اما شما اطمينان داشته باشيد كه از اين طريق سود سرشاري به جيب مي زنند.

مخاطب ها در هر ساعت شبانه روز مي توانند از تمام نقاط كشور انواع مكمل غذايي، مولتي ويتامين، مكمل گياهي، انواع محصولات رژيمي غذايي ، مكمل هاي بدنسازي و تقويتي، غذاي كودك و نوزاد، لوازم آرايشي و بهداشتي، عطر و خوشبو كننده ، تجهيزات پزشكي، كمكهاي اوليه سوختگي و ارتوپدي را با بهترين كيفيت و از معتبرترين برندهاي دنيا به راحتي انتخاب و سفارش خود را ثبت كنند. مشتريان مي توانند در هر ساعت از شبانه روز از تمام نقاط كشور براحتي انواع مكمل غذايي، مولتي ويتامين، مكمل گياهي، انواع محصولات رژيمي غذايي ، مكمل هاي بدنسازي و تقويتي، غذاي كودك و نوزاد، لوازم آرايشي و بهداشتي، عطر و خوشبو كننده ، تجهيزات پزشكي، كمكهاي اوليه سوختگي و ارتوپدي با بهترين كيفيت و از برترين برند هاي دنيا را با يك كليك انتخاب و سفارش خود را ثبت نمايند. بنابراين خريد به صورت اينترنتي به شما كمك مي كند تا به دلخواه خود محصولات داروخانه اي را تهيه كنيد، بدون اين كه نياز باشد از خانه بيرون برويد. بدون شك شما هم اين تجربه را داشته ايد كه زمان زيادي را براي خريد محصول داروخانه اي صرف كرده باشيد و در نهايت بعد از گذشت ساعتها مراجعه حضوري به چند داروخانه بتوانيد خريد خود را انجام دهيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۰۵:۳۹:۰۸ توسط:قلم موضوع: نظرات (0)

نمايندگي اينترپمپ interpump


از اين پمپ علاوه بر استفاده در كارواش صنعتي ميتوان براي اهداف شستشوي ديگر نيز استفاده كرد. تجهيزات كارواش اتوماتيك برسهاي عمودي و افقي هستند كه مسئول جدا نمودن آلودگيها و شستشوي سطوح خارجي مي باشند. از ويژگي هاي استفاده از مه پاش صنعتي و رطوبت ساز اتوماتيك در گلخانه پلاستيكي. پمپ مه پاش اينترپمپ يا پمپ مه پاش برتوليني يا پمپك بر حسب نياز انتخاب مي گردد. سيستم ميست صنعتي يا مه پاش ديواري حجيم هستند و صداي زيادي توليد مي كنند. امروزه استفاده از سيستم مه پاش در مرغداري، گاوداري ، گلخانه و پرورش قارچ امري ضروري است. به همين صورت ذكر شده استفاده از سيستم رطوبت ساز در مرغداري ها نيز اين فوايد را به همراه داشته، و موجبات ضدعفوني ساختن فضاي مرغداري، امكان واكسيناسيون قطره اي طيور و به طور كلي كاهش تلفات و افزايش بازدهي انها را فراهم مي كند. پمپ هاي مورد استفاده در سيستم مه پاش مرغداري، پمپ هاي فشار قوي ايتاليايي مورد استفاده قرار مي گيرد و موتور مورد استفاده نيز ايتاليايي يا موتوژن تبريز مي باشد. در پاره اي موارد نيز انجام بهينه عمليات بدون استفاده از آب داراي درجه حرارت بالا يا مواد شوينده امكان پذير نمي باشد. مه پاش ها آب را به صورتي كه پودر شده است تبديل مي كنند.

يا اينكه آيا پمپي وجود دارد كه بتواند آب را با ارتفاع زياد پمپاژ كند؟ اما هنوز هم بسياري از مردم عشق به گل و گياه را در قلب خود دارند و بهمين منظور بدنبال داشتن گلخانه اي كوچك در بالكن يا گوشه اي از منزل خود هستند. كارت گارانتي و خدمات پس از فروش ارائه شده از طرف توليد كننده نيز اصالت كالا را تضمين مي كند به اين مورد هم دقت كنيد. با توجه به محيط و وسعت آن دستگاههايي با حجم توليد مه بالا تا متوسط در پرورش قارچ به كار گرفته مي شود.. تلفات ۱۷ تا ۲۱ روزگي اغلب مربوط به وضعيت نامناسب در دستگاههاي جوجهكشي ميباشند. كنترلر هانتر به صورت پايه 4 ايستگاه مي باشد ولي با افزايش كيت هاي PCM تعداد ايستگاه هاي بيشتري تا 16 ايستگاه را پشتيباني مي كند. مه پاش علاوه بر تابستان و خنك سازي شگفت انگيز فضا، در هواي سرد زمستان نيز در جهت كاهش خشكي هوا و افزايش رطوبت مورد استفاده قرار مي گيرد.نبايد فراموش كرد كه بدون يك رطوبت ساز خشكي هوا در زمستان مي تواند مشكلات زيادي را رقم زند. لازم به ذكر مي باشد كه آبياري قطره ايي يك روشي است كه در آن آب با فشار كم از روزنه يا وسيله اي به نام قطره چكان از سيستم مربوطه خارج شده و به صورت قطراتي در پاي گياه ريخته خواهد شد.

نمايندگي اينترپمپ interpump سيستم مه پاش يا همان مهپاش فوگر به عنوان رطوبت ساز و تلطيف كننده هوا در محيط هاي رستوراني و خانگي به عنوان مه پاش رستوران و مه پاش خانگي استفاده مي گردد.به طور كلي مه پاش نازلي در فصل گرم سال با پودر كردن آب و پخش آن در محيط باعث بهتر شدن هوا مي شود. يكي ديگر از كاربردهاي پمپ مه پاش پخش كننده بوي عطر و گلاب در محيط مي باشد. در گذشته از اين وسيله صرفاً براي كشتن حشرات از طريق پخش دود يا برخي گازها استفاده ميشد اما امروزه با پيشرفت ساختارها، در صنايع كشاورزي به اين نتيجه رسيدند كه طراحي يك سيستم براي پخش ملايم بخار آب نيز ميتواند به كاربردي براي مهپاش تبديل شود.البته مسئله اصلي اين است كه تكنيك پاشش مه يا همان مهپاشي، يك روش جذاب براي پخش سريع و اثرگذار موارد در محيطهاي مختلف است. مه پاش گلخانه يا ميست گلخانه بر حسب طراحي و با نازل مه پاش 3 ، 4 ، 5 ميكرون جهت تأمين رطوبت گلخانه و گياهان و درختچه ها استفاده مي گردد.

به طور كلي استفاده از مه پاش رستوران در رستوران ها و كافي شاپ هايي كه در فضاي باز به مشتريان خود سرويس ارائه مي نمايند و مه پاش خانگي در فضاي باز منازل و آپارتمان ها شامل تراس ، روف گاردن و حياط و به عنوان مه پاش سرد در استخرها توصيه مي گردد. در طراحي پمپ مه پاش رستوران دقت گردد تعداد نازل ها آنقدر نباشد كه باعث خيس شدن محيط گردد. اين پمپ ها اكثرا محصول كشور هاي آلمان ، ايتاليا و چين هستند و به صورت يك پكيج كامل شامل شيلنگ ، سيم و يا تفنگ آب پاش عرضه مي گردند. توجه داشته باشيد كه سرعت مجاز يا اسمي يك پمپ رفت و برگشتي، تنها به اين كه پمپ از نوع پيستوني دو طرفه يا يك طرفه و يا پلانجري باشد، وابسته نيست. تنها كافيست زيرگلداني كمي بزرگتر از گلدان انتخاب كنيد و آن را شن و آب پر كنيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۰۶:۱۵:۴۷ توسط:قلم موضوع: نظرات (0)