قلم قلم .

قلم

نمایندگی اینترپمپ interpump


از این پمپ علاوه بر استفاده در کارواش صنعتی میتوان برای اهداف شستشوی دیگر نیز استفاده کرد. تجهیزات کارواش اتوماتیک برسهای عمودی و افقی هستند که مسئول جدا نمودن آلودگیها و شستشوی سطوح خارجی می باشند. از ویژگی های استفاده از مه پاش صنعتی و رطوبت ساز اتوماتیک در گلخانه پلاستیکی. پمپ مه پاش اینترپمپ یا پمپ مه پاش برتولینی یا پمپک بر حسب نیاز انتخاب می گردد. سیستم میست صنعتی یا مه پاش دیواری حجیم هستند و صدای زیادی تولید می کنند. امروزه استفاده از سیستم مه پاش در مرغداری، گاوداری ، گلخانه و پرورش قارچ امری ضروری است. به همین صورت ذکر شده استفاده از سیستم رطوبت ساز در مرغداری ها نیز این فواید را به همراه داشته، و موجبات ضدعفونی ساختن فضای مرغداری، امکان واکسیناسیون قطره ای طیور و به طور کلی کاهش تلفات و افزایش بازدهی انها را فراهم می کند. پمپ های مورد استفاده در سیستم مه پاش مرغداری، پمپ های فشار قوی ایتالیایی مورد استفاده قرار می گیرد و موتور مورد استفاده نیز ایتالیایی یا موتوژن تبریز می باشد. در پاره ای موارد نیز انجام بهینه عملیات بدون استفاده از آب دارای درجه حرارت بالا یا مواد شوینده امکان پذیر نمی باشد. مه پاش ها آب را به صورتی که پودر شده است تبدیل می کنند.

یا اینکه آیا پمپی وجود دارد که بتواند آب را با ارتفاع زیاد پمپاژ کند؟ اما هنوز هم بسیاری از مردم عشق به گل و گیاه را در قلب خود دارند و بهمین منظور بدنبال داشتن گلخانه ای کوچک در بالکن یا گوشه ای از منزل خود هستند. کارت گارانتی و خدمات پس از فروش ارائه شده از طرف تولید کننده نیز اصالت کالا را تضمین می کند به این مورد هم دقت کنید. با توجه به محیط و وسعت آن دستگاههایی با حجم تولید مه بالا تا متوسط در پرورش قارچ به کار گرفته می شود.. تلفات ۱۷ تا ۲۱ روزگی اغلب مربوط به وضعیت نامناسب در دستگاههای جوجهکشی میباشند. کنترلر هانتر به صورت پایه 4 ایستگاه می باشد ولی با افزایش کیت های PCM تعداد ایستگاه های بیشتری تا 16 ایستگاه را پشتیبانی می کند. مه پاش علاوه بر تابستان و خنک سازی شگفت انگیز فضا، در هوای سرد زمستان نیز در جهت کاهش خشکی هوا و افزایش رطوبت مورد استفاده قرار می گیرد.نباید فراموش کرد که بدون یک رطوبت ساز خشکی هوا در زمستان می تواند مشکلات زیادی را رقم زند. لازم به ذکر می باشد که آبیاری قطره ایی یک روشی است که در آن آب با فشار کم از روزنه یا وسیله ای به نام قطره چکان از سیستم مربوطه خارج شده و به صورت قطراتی در پای گیاه ریخته خواهد شد.

نمایندگی اینترپمپ interpump سیستم مه پاش یا همان مهپاش فوگر به عنوان رطوبت ساز و تلطیف کننده هوا در محیط های رستورانی و خانگی به عنوان مه پاش رستوران و مه پاش خانگی استفاده می گردد.به طور کلی مه پاش نازلی در فصل گرم سال با پودر کردن آب و پخش آن در محیط باعث بهتر شدن هوا می شود. یکی دیگر از کاربردهای پمپ مه پاش پخش کننده بوی عطر و گلاب در محیط می باشد. در گذشته از این وسیله صرفاً برای کشتن حشرات از طریق پخش دود یا برخی گازها استفاده میشد اما امروزه با پیشرفت ساختارها، در صنایع کشاورزی به این نتیجه رسیدند که طراحی یک سیستم برای پخش ملایم بخار آب نیز میتواند به کاربردی برای مهپاش تبدیل شود.البته مسئله اصلی این است که تکنیک پاشش مه یا همان مهپاشی، یک روش جذاب برای پخش سریع و اثرگذار موارد در محیطهای مختلف است. مه پاش گلخانه یا میست گلخانه بر حسب طراحی و با نازل مه پاش 3 ، 4 ، 5 میکرون جهت تأمین رطوبت گلخانه و گیاهان و درختچه ها استفاده می گردد.

به طور کلی استفاده از مه پاش رستوران در رستوران ها و کافی شاپ هایی که در فضای باز به مشتریان خود سرویس ارائه می نمایند و مه پاش خانگی در فضای باز منازل و آپارتمان ها شامل تراس ، روف گاردن و حیاط و به عنوان مه پاش سرد در استخرها توصیه می گردد. در طراحی پمپ مه پاش رستوران دقت گردد تعداد نازل ها آنقدر نباشد که باعث خیس شدن محیط گردد. این پمپ ها اکثرا محصول کشور های آلمان ، ایتالیا و چین هستند و به صورت یک پکیج کامل شامل شیلنگ ، سیم و یا تفنگ آب پاش عرضه می گردند. توجه داشته باشید که سرعت مجاز یا اسمی یک پمپ رفت و برگشتی، تنها به این که پمپ از نوع پیستونی دو طرفه یا یک طرفه و یا پلانجری باشد، وابسته نیست. تنها کافیست زیرگلدانی کمی بزرگتر از گلدان انتخاب کنید و آن را شن و آب پر کنید.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۰۶:۱۵:۴۷ توسط:قلم موضوع: نظرات (0)