قلم قلم .

قلم

دیدن آن همه لوله کشی زیر سینک و اجزای زیاد شیر آب های جدید کمی ترسناک است

سپس با استفاده از دست، مهره برنجی را روی واشر پایه شیر جدید نصب و ببندید. شیرآلات به طورکلی به دو دسته شیرآلات واشردار و بدون واشر طبقه بندی می شوند. پایه و روکش را با توجه به سوراخ ها، روی سینک قرار دهید. پایه شیر ظرفشویی جدید و روکش آن را بردارید. با تزئین همراه باشید تا نحوه تعویض و نصب شیر ظرفشویی جدید شما را آموزش دهیم. طراحی این شیرآلات به کاربر اجازه میدهد تا بسته به نیاز، شیر آب را جابجا کند، بپیچاند یا بچرخاند. شیرآلات مشکی: در این روش که به گونهای میتوان آن را به PVD ربط داد، به جای رنگهای طلایی و برنزی از رنگ مشکی مات استفاده میشود که میتواند جلوهای بسیار مدرن گونه به محیط القا کند، البته باید به این موضوع توجه داشته باشید که رنگ کاشی و سرامیک سرویس، حمام و … میتوان رنگ شیرآلات را با طرحهای کاشی حمام و دستشویی یا دستگیرههای در کابینت ست کرد. تنظیم آب در حمام کمی مشکل میشود.

دیدن آن همه لوله کشی زیر سینک و اجزای زیاد شیر آب های جدید کمی ترسناک است. نکته: در حال حاضر کلیه نمونه های شیر ظرفشویی جدید موجود در بازار، ساختاری به همین شکل دارند و ممکن است کمی تفاوت در شکل ظاهری آنها وجود داشته باشد. کارخانه شیرآلات شایان موفق به دریافت تندیس طلایی کیفیت استاندارد مصالح ساختمانی گشته است. شیرآلات شوکا یکی از نام های آشنا و معتبر بازار شیرآلات ساختمانی که با گذر زمان و افزایش عمر بر اعتبار و کیفیت محصولات تولیدی خود افزوده و امروزه به جرأت می توان گفت از نظر کیفیت در گروه برترین تولیدکنندگان شیرآلات بهداشتی قرار دارد. اما شما باید ابتدا کاتالوگ را که مشخصات شیرآلات ساختمانی را بیان کرده است، مطالعه کرده و از برندهایی خرید کنید که بیشترین گارانتی را برای کالاهای خود در نظر میگیرند تا اگر در مدت اعتبار گارانتی، شیرآلات ساختمانی خراب شدند بتوانید از انواع جایگزین، به صورت رایگان بهره مند شوید. آسـمان شیر، شعار «متفاوت با آنچـه تا کنـون دیـده اید» را در عمـل به شـما اثبات کرده است. به هم وصل کنید. در ضمن در صورتیکه نیاز به مشاوره و یا راهنمایی داشتید هم می توانید بر روی تخصص ما حساب کنید. آرتین با سابقهای حرفهای به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان شیرآلات ساختمانی و بهداشتی کشور میباشد. 

در اینجا نمونه دیگری از زیباترین شیرآلات ساختمانی وجود دارد که میتواند از یک شیر سبک کلاسیک یا حتی مدرن عبور کند! این نوع علم نیز همانند علم فنری قابلیت انعطاف پذیری را دارد و صرفا تفاوت ظاهری از یک دیگر دارند، ممکن است شما این علم را به خاطر سبک سینک آشپزخانه خود و یا محیط اطراف سینک انتخاب کنید، از دیگر قابلیت ها و ویژگی های این علم شیر امکان انتخاب رنگ های مختلف مثل: قرمز، آبی، زرد، گلبه ای، آبی نفتی، سورمه ای، مشکی و… در بیان کیفیت یک شیر توالت، عوامل بسیاری دخیل هستند که بهتر است قبل از خرید به آن توجه نمائید. فراموش نکنید که شما نباید مدل و طراحی شیرآلات ساختمانی را تنها معیار خرید خود قرار دهید، زیرا ممکن است این شیرآلات ظاهری زیبایی داشته باشند؛ اما از کیفیت خوبی برخوردار نبوده و در نتیجه کوتاه عمر هستند. وحید قلیخانی در دهه شصت فعالیت خود را در عرصه تولید شیرآلات ساختمانی آغاز نمود.

این شرکت تولیدکننده شیرآلات بهداشتی و ساختمانی نیز فعالیت خود را از اوایل دهه هفتاد در زمینه تولید شیرآلات آغاز کرده است. زیبایی کلاسیک که تقریباً میتواند با ظاهر و احساس قدیمی اما کاربردی مدرن ما را محسور خود کند. ظرافت و زیبایی این شیرآلات تداعی کننده خصوصیات زنانه است. طرح منحنی وارد بدنه و شیرها در کنار استفاده از دو متریال مختلف، زیبایی این محصول را دوچندان کرده است. با آرزوی فردایی بهـتر در عرصــه تولیـدات داخـلی، در کنار شما با صـداقت و همـدلی ایستادهایم و با افتـخار به نام آسمان و محصـولات آن میبالیـم. طراحی جدید این شیرآلات براساس مکانیزمهای منحصر به فرد دنیای مدرن برای آشپزخانه انجام شده است. از دلایل خرید این محصول می توان به ظاهر تمیز، شیک و مدرن این شیرها که باعث جلب نظر خیلی از افراد شده و محل قرار گیری آنها بر روی دیوار که خود نوعی عنصر تزیینی به حساب می آید و همچنین ست شدن با رنگ کاشی ها اشاره کرد. ظاهر مینیمالیستی این محصول برای فضای مدرن بسیار مناسب است. قیمت شیرآلات بسیار متنوع است و به تعداد، جنس بدنه و شرکت تولیدکنندهی آنها بستگی دارد. در انتخاب رنگ مشکلی شیرآلات میتواند بسیار موثر باشد. به طور کلی شیرآلات ساختمانی به دو دسته شیرآلات واشردار و شیرآلات بدون واشر تقسیم بندی می شوند.شیرهای توپی، دیسکی و کارتریجی جز شیرآلات بدون واشر و شیرآلات فشاری جز شیرآلات واشردار محسوب می شوند.

دیدن منبع نوشته:

https://arianfarazparsam.com


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ خرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۸:۱۸:۱۰ توسط:قلم موضوع: نظرات (0)