قلم قلم .

قلم

معرفی محصولات سئو و ارتقا رتبه سایت شیک رنک

سفارش بک لینک

خرید بک لینک سریع ترین روش ممکن جهت ارتقا رتبه گوگل و کسب جایگاه برتر گوگل می باشد. با خرید بک لینک های استاندارد براحتی در گوگل صعود کنید البته در زمان خرید بک لینک بهتر است در عبارت کلیدی خود از Keyword و Brand و url و یا عبارت های هم مرتبط سایت خود استفاده نمایید . مانند:(خرید کیف "برند")یا(خرید کیف دیجی‌کالا) با این روش بصورت کاملا طبیعی بدون ریسک پنالتی شدن با عبارات کلیدی اصلی در نتایج گوگل بالا خواهید آمد .

●100% از نظر الگوریتمهای گوگل پنگوئن، پاندا، هامینگبرد کاملا امن می باشند. ●بک لینکهای کاملا طبیعی و اکثرا بصورت Dofollow ●پیج رنک و قدرت AUTHORITY بسیار بالای بک لینک ها 

خرید بک لینک شیک رنک


سفارش رپورتاژ آگهی

خرید رپورتاژ آگهی جهت لینک سازی بدون ریسک و معرفی محصولات و خدمات سایت در قالب یک متن حداقل 1200 کلمه ای جذاب را منتشر و منعکس می کنند. حال حاضر با توجه به ریسک بالای خرید بک لینک و احتمال جریمه شدن توسط گوگل یکی از بهترین گزینه های دیگر جهت ارتقا جایگاه کلمات وب سایت ها و ایجاد لینک دائمی خرید رپورتاژ آگهی می باشد.​قرار دادن لینک سایت در متن رپورتاژ باعث ارسال سیگنال مثبت از لینک سازی طبیعی به گوگل خواهد شد.

رپورتاژهای کاملا امن طبیعی بوده بصورت Dofollow ●بازدید بالای رپورتاژهای PBN ●پیج رنک و قدرت AUTHORITY بسیار بالای رپورتاژهای PSN

خرید رپورتاژ آگهی شیک رنک


خرید سامانه پیام کوتاه

پنل های پیامک (IPpanel) در سایت شیک رنک خرید پنل پیامکی با کمترین تعرفه ارسال در بین تمامی پنل های پیامک در کشور با امکانات کامل با قابلیت های نامحدود و تحویل اتوماتیک و آنی پنل بلافاصله پس از پرداخت ( برای مشاهده قابلیت های سامانه پیام کوتاه با مراجعه به آدرس sms.chicrank.com و استفاده از نام کاربری و کلمه عبور demo نسخه آزمایشی پنل را مشاهده نمایید. )

●ارسال: تکی - انبوه - تدریجی - منطقه ای کشوری - مشاغل بر اساس استان - بر اساس کد پستی - محله ای - کلمات کلیدی - بر اساس رده سنی و جنسیت - همراه اول با تقسیمات کشوری - دکل های bts - و ارسال از روی نقشه ●قابلیت پاسخگویی خودکار - مسابقه پیامکی - نظرسنجی و قرعه کشی - منشی عضویت - اخطاریه و تبریکات - پیامک یادآوری اقساط ●ارائه رایگان کاملترین وبسرویس و افزونه های پیامکی با راهنمای نصب بر روی سایت ●ارسال پیامک به لیست کامل مشاغل و اصناف کل کشور بصورت رایگان در پنل

خرید پنل پیامکی شیک رنک


خرید پنل نمایندگی پیامک

سود شما در پنل نمایندگی پیامکی بسیار بالاست و هزینه ای که برای خرید نمایندگی میپردازید بر خواهد گشت. ●تعداد پیامک های ارسالی‌ مشتریان شما، با افزایش مشتریان شما به تدریج بیشتر خواهد شد. مثلا اگر مشتریان شما روزانه فقط 50 هزار پیامک بفرستند، با سود هر پیامک 4 تومان؛ ماهیانه بیش از 6 میلیون تومان درآمد خواهید داشت. ●کلیه بزینس ها به سامانه پیامکی احتیاج دارند پس مشتریان خود را در همه جا بیابید . از موسسه ها تا شرکت‌ها، مدارس و دانشگاها، انتشارات، شعب بیمه و … همه می توانند از مشتریان شما باشند. مثلا فقط با فروش 50 پنل در ماه در حدود 7 میلیون تومان درآمد ماهیانه خواهید داشت.

از فروش خطوط اختصاصی درامدی جداگانه خواهید داشت. هر چقدر که خطوط فروخته شده رندتر باشد، درآمد سود شما نیز بیشتر خواهد بود. ●کسب درآمد شما به صورت مستقل انجام می شود. شما تحت برند خود با دامنه اختصاصی تان بسته ها و تعرفه دلخواه خود را دارید و ما فقط راهی برای رسیدن به درآمد شما هستیم ●شما نیز قادر به فروش نمایندگی پنل پیامک خواهید بود و از این طریق کسب درآمد کنید.

خرید پنل نمایندگی پیامک

 

برای سفارش محصولات به سایت شیک رنک مراجعه نمایید .
منبع :chicrank.com


برچسب: سئو،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ شهریور ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۲۳:۴۵ توسط:قلم موضوع: نظرات (0)