قلم قلم .

قلم

معمولا این نوع پمپ همراه با شیر فشارشکن و پیچ تنظیم روغن به فروش می رسد

معمولا این نوع پمپ همراه با شیر فشارشکن و پیچ تنظیم روغن به فروش می رسد. توان پمپ برتولینی WML از 4.5 اسب شروع شده و تا 7.4 اسب نیز می رسد. توان پمپ برتولینی سری WBL از 1.9 تا 4 اسب است. چنان چه پمپ پیستونی برتولونی ، تحت شرایط ایده آلی نگهداری شود، به ندرت دچار مشکل و عیب می گردد. چنان چه پمپ کارواش اینتر ، تحت شرایط ایده آلی نگهداری شود، به ندرت دچار مشکل و عیب می گردد. پمپ پیستونی برتولینی اگر به صورت منظم سرویس شود و شرایط کاری سنگینی نداشته باشد ، خیلی کم دچار استهلاک می شود. شرایط بسیار قابل توجهی برای پرندگان در هوای گرم بهبود یافت. در مورد وزن آن می توان گفت، که در 6 مدل تولید شده که کوچک ترین آن 7 کیلو گرم و بزرگ ترین آن 14.4 کیلوگرم می باشد. واترجت ها از نظر دمای آب خروجی به دو دسته واتر جت صنعتی آب سرد و واتر جت آب گرم تقسیم بندی می شوند.

این پروانه با چرخش 50 دور در ثانیه ، آب را در 3 مرحله به پودر تبدیل می کند. بر این اساس شرکت برتولینی در سال ۱۹۱۸ با هدف سرعت بخشیدن به آبیاری باغات و مزارع و هدایت آن ها به سوی یک کشاورزی مدرن و پیشرفته تاسیس شد که در این راستا، پمپ کارواش برتولینی را به عنوان یکی از محصولات شاخص خود تولید نمود. هدف از احداث این شرکت سرعت بخشیدن به آبیاری مزارع و حرکت به سوی کشاورزی مدرن بود. مخصوصا که بخش بزرگی از آب مصرفی در بخش کشاورزی و باغداری است و آبیاری غیراصولی این مقدار را بالاتر برده است. تایمر آبیاری رین مدل Amico Pro از لحاظ نحوه کار کردن ساده و کاربرپسند است. واترجت با برق کار می کند یا سوخت فسیلی؟ بهترین انواع دستگاه کارواش صنعتی فشار قوی تک فاز و سه فاز یا بهترین واترجت صنعتی کدام است؟ نکته ارزشمند دیگر امکان استفاده از این دستگاه نظافت صنعتی به منظور شستشوی صندلی ماشین سنگین و سواری است. شستشوی بدنه ماشین یکی از مراحل مهم در هر کارواش اعم از یک کارواش اتوماتیک و همین طور دستی می باشد. 

تجهیزات کارواش صنعتی - اما در تمامی دسته لانس ها حتما از نازل های اروپایی استفاده گردد تا پاشش یکنواخت و شستشوی شما یکدست گردد. باید این مطلب را در داشت که سوراخ خروجی نازل ها بسیار ریز می باشد و این موجب می شود که آب عبوری در سیستم مه پاش بایستی بطور کامل پاک باشد و نباید هیچ گونه ذرات معلق در آب وجود داشته باشد. امروزه از پمپ کارواش برتولینی محصول شرکت برتولینی می توان در انواع کارواش های مدرن و سنتی، صنعتی و خانگی، انواع سیستم های نظافت و شست و شو و همچنین سیستم های مختلف آب پاشی استفاده کرد. امروزه شرکت برتولینی به عنوان یکی از مدرن ترین شرکت های تولید پمپ صنعتی در ایتالیا دارای آزمایشگاه های پیشرفته ، خدمات مشتریان مناسب و نمایندگی فروش در سراسر جهان می باشد. ایران پمپ نمایندگی پمپ اتاترون ایتالیا ETATRON : فروش تخصصی انواع پمپ تزریق ( دوزینگ پمپ ) با دبی و فشار های مختلف برای کاربری صنعتی و استخری به سراسر کشور ارسال می گردد . این پمپ ها اکثرا محصول کشور های آلمان ، ایتالیا و چین است و به صورت یک پکیج کامل شامل شیلنگ ، سیم و یا تفنگ آب پاش عرضه می گردد.

در قسمت لوازم جانبی کارواش انواع وسایل مورد نیاز برای راه اندازی و تجهیز انواع کارواش از جمله:انواع پمپ برتولینی ایتالیا و کمیت و قطعات مربوط مثل سرامیک، سوپاپ، شاتون، میل شاتون، کوپلینگ، پوسته و… این مزیت باعث افزایش طول عمر بیشتر پمپ و افزایش راندمان کاری آن می شود. نظافت و شستشوی تجهیزات سبب می شود که عمر دستگاه ها و تجهیزات بسیار افزایش یابد. پمپ کارواش برتولینی سری TM مجهز به سیستم پیشرفته آب بندی برتولینی می باشد که باعث طول عمر بیشتر آن می شود. نام دیگر این آب پاش ها PS Ultra می باشد که در مدل های مختلفی دسته بندی می شوند. یکی از معروف ترین مدل های پمپ کارواش برتولینی، سری TML 1520 نام دارد که از آن در جهت نظافت و کارواش ۲۰۰ بار استفاده می شود. شرکتی که بنیانگذار آن به نام اوگو برتولینی، پمپ کارواش برتولینی آن را با آرزوی رهایی از دشواری های زمین های کشاورزی در جهت حاصلخیزی و عملکرد مناسب تر و با کیفیت تر محصولات پایه گذاری کرد. شرکت برتولینی در سال 1918 توسط یوگو برتولینی پایه گذاری شد. همانطور که گفته شد پمپ های کارواش خانگی جهت استفاده مداوم ، توصیه نمی گردند و اگر قرار به استفاده از کارواش در طول هفته به دفعات ، و یا به فشاری بالا تر نیاز باشد باید از پمپ کارواش صنعتی استفاده کرد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۰۰:۴۹ توسط:قلم موضوع: نظرات (0)