قلم قلم .

قلم

فروش تعدادي سايت جهت ايجاد شبكه لينك سازي

تعدادي سايت با مشخصات زير آماده فروش براي وبمستران و سئو كاران و يا ديجيتال ماركتينگ هايي كه به دنبال ايجاد شبكه لينك سازي قوي و يا به دنبال خريد سايت رنك دار قوي با سابقه قبلي هستند مناسب مي باشد .

 

سوابق:

حداقل سن هر سايت 7 سال

حداقل تعداد بك لينك 10000

حداقل پيج اتوريتي 27 الي 34

داري پيج 1 الي 5 رنك قبلي گوگل

مناسب لينك سازي شبكه اي PBN , PSN

 

آدرس سايت :

2pix.ir

pix98.ir

kanoon-hamedan.ir

tmfy.ir

patrisrayan.ir

nanodesign.ir

systemati.ir

yakamuz.ir

s55.ir

parsiscom.ir

novinup.ir

hellozaban.ir

owj92.ir

etdesign.ir

20tarh.ir

w32.ir

 

قيمت تكي هر سايت 850 تومان

قيمت همه سايت ها شامل تخفيف ويژه

هماهنگي : از طريق آي دي تلگرام

bazdid1

https://t.me/bazdid1

همانطور كه مشاهده كرديد لينك اين سايت ها در بيش از 5 هزار وبلاگ بصورت فالو در قالب رپورتاژ آگهي منتشر و آگهي شد اين فرايند علاوه بر آگهي فروش تعداد بك لينك هاي اين سايتها را تقويت نمود .


برچسب: خريد سايت،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ خرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۵۸:۲۵ توسط:قلم موضوع: نظرات (0)

آمار بازديد سايت خود را در گوگل منفجر كنيد

چه وب سايت شركتي داشته باشيد و چه يك وبلاگ شخصي، براي اينكه سهميه اي در بازار آنلاين داشته باشيد، نياز داريد كه كاربران از سايت شما بازديد كنند و با آن تعامل موثر برقرار كنند.
سوال اينجاست كه در حجم انبوهي از اطلاعات كه در فضاي وب وجود دارد چطور مي‌توان كاربران را به سمت سايت خود جذب كرد و در اين فضاي رقابتي پيروز ميدان بود؟

در اين پست ما تصميم داريم تكنيك‌ها و اصول افزايش ترافيك سايت را به شما معرفي كنيم.

بي شك بخش زيادي از ترافيك وب سايت‌ها از نتايج ارگانيك موتورهاي جستجو مثل گوگل حاصل مي‌شود پس بايد سئو را جدي بگيريد و روي آن سرمايه گذاري كنيد.

 
شمارشگر سايت خود را منفجر كنيد .
 
با پكيج هاي افزايش رتبه سايت خود را بصورت قانوني و طبيعي ارتقا دهيد .
همين امروز با شيك رنك شروع كنيد و وارد 10 رديف اول گوگل شويد .
 
 
 
 
 
شيك رنك داراي نماد اعتماد الكترونيك و لوگوي ديجيتال

-------

آغاز ثبت نام و دريافت سامانه پيام كوتاه
ارسال پيامك از خطوط رند كشوري 1000 و 2000 و..
امكان ارسال پيامك هاي تبريك ، اخطاريه،يادآوري اقساط و...

با تحويل آنلاين پنل

قابليت ها و اطلاعات بيشتر در لينك زير

https://chicrank.com/cart.php?gid=14

 

منبع: chicrank.com

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ خرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۲۷:۵۹ توسط:قلم موضوع: نظرات (0)

ديدن آن همه لوله كشي زير سينك و اجزاي زياد شير آب هاي جديد كمي ترسناك است

سپس با استفاده از دست، مهره برنجي را روي واشر پايه شير جديد نصب و ببنديد. شيرآلات به طوركلي به دو دسته شيرآلات واشردار و بدون واشر طبقه بندي مي شوند. پايه و روكش را با توجه به سوراخ ها، روي سينك قرار دهيد. پايه شير ظرفشويي جديد و روكش آن را برداريد. با تزئين همراه باشيد تا نحوه تعويض و نصب شير ظرفشويي جديد شما را آموزش دهيم. طراحي اين شيرآلات به كاربر اجازه ميدهد تا بسته به نياز، شير آب را جابجا كند، بپيچاند يا بچرخاند. شيرآلات مشكي: در اين روش كه به گونهاي ميتوان آن را به PVD ربط داد، به جاي رنگهاي طلايي و برنزي از رنگ مشكي مات استفاده ميشود كه ميتواند جلوهاي بسيار مدرن گونه به محيط القا كند، البته بايد به اين موضوع توجه داشته باشيد كه رنگ كاشي و سراميك سرويس، حمام و … ميتوان رنگ شيرآلات را با طرحهاي كاشي حمام و دستشويي يا دستگيرههاي در كابينت ست كرد. تنظيم آب در حمام كمي مشكل ميشود.

ديدن آن همه لوله كشي زير سينك و اجزاي زياد شير آب هاي جديد كمي ترسناك است. نكته: در حال حاضر كليه نمونه هاي شير ظرفشويي جديد موجود در بازار، ساختاري به همين شكل دارند و ممكن است كمي تفاوت در شكل ظاهري آنها وجود داشته باشد. كارخانه شيرآلات شايان موفق به دريافت تنديس طلايي كيفيت استاندارد مصالح ساختماني گشته است. شيرآلات شوكا يكي از نام هاي آشنا و معتبر بازار شيرآلات ساختماني كه با گذر زمان و افزايش عمر بر اعتبار و كيفيت محصولات توليدي خود افزوده و امروزه به جرأت مي توان گفت از نظر كيفيت در گروه برترين توليدكنندگان شيرآلات بهداشتي قرار دارد. اما شما بايد ابتدا كاتالوگ را كه مشخصات شيرآلات ساختماني را بيان كرده است، مطالعه كرده و از برندهايي خريد كنيد كه بيشترين گارانتي را براي كالاهاي خود در نظر ميگيرند تا اگر در مدت اعتبار گارانتي، شيرآلات ساختماني خراب شدند بتوانيد از انواع جايگزين، به صورت رايگان بهره مند شويد. آسـمان شير، شعار «متفاوت با آنچـه تا كنـون ديـده ايد» را در عمـل به شـما اثبات كرده است. به هم وصل كنيد. در ضمن در صورتيكه نياز به مشاوره و يا راهنمايي داشتيد هم مي توانيد بر روي تخصص ما حساب كنيد. آرتين با سابقهاي حرفهاي به عنوان يكي از بزرگترين توليدكنندگان شيرآلات ساختماني و بهداشتي كشور ميباشد. 

در اينجا نمونه ديگري از زيباترين شيرآلات ساختماني وجود دارد كه ميتواند از يك شير سبك كلاسيك يا حتي مدرن عبور كند! اين نوع علم نيز همانند علم فنري قابليت انعطاف پذيري را دارد و صرفا تفاوت ظاهري از يك ديگر دارند، ممكن است شما اين علم را به خاطر سبك سينك آشپزخانه خود و يا محيط اطراف سينك انتخاب كنيد، از ديگر قابليت ها و ويژگي هاي اين علم شير امكان انتخاب رنگ هاي مختلف مثل: قرمز، آبي، زرد، گلبه اي، آبي نفتي، سورمه اي، مشكي و… در بيان كيفيت يك شير توالت، عوامل بسياري دخيل هستند كه بهتر است قبل از خريد به آن توجه نمائيد. فراموش نكنيد كه شما نبايد مدل و طراحي شيرآلات ساختماني را تنها معيار خريد خود قرار دهيد، زيرا ممكن است اين شيرآلات ظاهري زيبايي داشته باشند؛ اما از كيفيت خوبي برخوردار نبوده و در نتيجه كوتاه عمر هستند. وحيد قليخاني در دهه شصت فعاليت خود را در عرصه توليد شيرآلات ساختماني آغاز نمود.

اين شركت توليدكننده شيرآلات بهداشتي و ساختماني نيز فعاليت خود را از اوايل دهه هفتاد در زمينه توليد شيرآلات آغاز كرده است. زيبايي كلاسيك كه تقريباً ميتواند با ظاهر و احساس قديمي اما كاربردي مدرن ما را محسور خود كند. ظرافت و زيبايي اين شيرآلات تداعي كننده خصوصيات زنانه است. طرح منحني وارد بدنه و شيرها در كنار استفاده از دو متريال مختلف، زيبايي اين محصول را دوچندان كرده است. با آرزوي فردايي بهـتر در عرصــه توليـدات داخـلي، در كنار شما با صـداقت و همـدلي ايستادهايم و با افتـخار به نام آسمان و محصـولات آن ميباليـم. طراحي جديد اين شيرآلات براساس مكانيزمهاي منحصر به فرد دنياي مدرن براي آشپزخانه انجام شده است. از دلايل خريد اين محصول مي توان به ظاهر تميز، شيك و مدرن اين شيرها كه باعث جلب نظر خيلي از افراد شده و محل قرار گيري آنها بر روي ديوار كه خود نوعي عنصر تزييني به حساب مي آيد و همچنين ست شدن با رنگ كاشي ها اشاره كرد. ظاهر مينيماليستي اين محصول براي فضاي مدرن بسيار مناسب است. قيمت شيرآلات بسيار متنوع است و به تعداد، جنس بدنه و شركت توليدكنندهي آنها بستگي دارد. در انتخاب رنگ مشكلي شيرآلات ميتواند بسيار موثر باشد. به طور كلي شيرآلات ساختماني به دو دسته شيرآلات واشردار و شيرآلات بدون واشر تقسيم بندي مي شوند.شيرهاي توپي، ديسكي و كارتريجي جز شيرآلات بدون واشر و شيرآلات فشاري جز شيرآلات واشردار محسوب مي شوند.

ديدن منبع نوشته:

https://arianfarazparsam.com


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ خرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۸:۱۸:۱۰ توسط:قلم موضوع: نظرات (0)